Czy warto promować się przez FbAds?

Czy warto promować się przez FbAds?

Nie jest tajemnicą, iż od kilkunastu lat rynek reklamy stał się potężną machiną do zarabiania pieniędzy. Biedni konsumenci zewsząd są wręcz atakowani niezliczoną ilością reklam. Klienci czują się niekiedy sfrustrowani agresywnymi kampaniami promocyjnymi niektórych marek. Z drugiej strony marka, która jest na przykład nieobecna w Internecie, nie ma szansy wybić się na tle konkurencji. Reklama internetowa staje się coraz bardziej powszechna i już nie oznacza ona tylko aktywności typu prowadzenie fanpage na facebooku, choć nadal tego typu działania są lukratywne.

Czy warto inwestować w płatne posty na FB?

Nie da się ukryć, że FB to potężna machina do zarabiania kroci przez jego założycieli. Prowadzenie fanpage na facebooku generuje pewne koszty, mimo że tak naprawdę założyć i prowadzić konto może każda firma i to przecież za darmo! Tymczasem, osoby zajmujące się prowadzeniem profilu firmowego na tej platformie, z łatwością zauważyć mogą, iż posty nieopłacane dodatkową reklamą po prostu mają obcinane zasięgi. Właśnie z tego powodu, decydując się na prowadzenie strony na Facebooku, powinno się mieć świadomość, że co jakiś czas należy odpalić kampanię internetową na tej platformie. Pozwoli to na zbudowane zasięgów i utrzymanie ich przez jakiś czas. To ile się wyda na prowadzenie strony na facebooku, zależy wyłącznie od osoby prowadzącej dany profil.

Jakie posty wstawiać na FB?

Nie jest wcale łatwo zainteresować odbiorcę. Jeśli ma się nośną tematykę produktów, na pewno jest jednak nieco prościej. Przykładowo, jeśli ktoś prowadzi profil producenta słodyczy, wówczas może pisać ciekawe posty okołokulinarne. Natomiast producent śrubek będzie miał o wiele gorzej, jeśli chodzi o ciekawe prowadzenie fanpage Oferta jego firmy nie jest bardzo pasjonująca, dlatego też ciężko jest wymyślać regularnie jakieś ciekawe treści.

Komu zlecić prowadzenie fanpage na faceeboku?

Nie każda firma ma w swojej strukturze kompetentną i kreatywną osobę, która mogłaby się podjąć publikacji postów na profilu firmowym. Oczywiście, nie ma problemu, aby zlecić to zajęcie komuś z zewnątrz. Wiele firm oferuje prowadzenie fanpage Oferta ta może obejmować większy lub mniejszy zakres odpowiedzialności. Może być tak, że właściciel firmy nakreśla kierunek działań i komunikację, a agencja to wykonuje, a może być tak, że ma ona pełną swobodę działań.

Podziel się z innymi!

Comments are closed.