Poznaj skuteczną stronę marketingu

Poznaj skuteczną stronę marketingu

Każdy, kto planuje jakiekolwiek działania marketingowe (a w szczególności te związane z promocją strony internetowej), powinien wiedzieć, w jaki sposób oraz bez naciągania budżetu spełnić własne cele biznesowe. Bardzo ważny jest w takim wypadku odpowiedni dobór kanałów oraz sprawdzenie, który przyniesie największy zasięg. Jednym z najbardziej skutecznych jest w ostatnim czasie reklama AdWords.

AdWords reklama, czyli czym jest jedna z najbardziej znanych form marketingu online?

Reklamy adwords to po prostu system reklamowy Google. Pozwala on na emocję reklam video, tekstowych oraz graficznych. Każdy więc, kto planuje wydanie budżetu na marketing internetowy, powinien największą jego część wydać właśnie na Google Ads. Pozycjonowanie sponsorowane w wynikach Google to proces długotrwały, który – najprościej mówiąc – przynosi oczekiwane efekty niemal natychmiastowo.

Jak dotrzeć do klienta?

Warto mieć na uwadze, że reklama AdWords pozwoli trafić do dosłownie każdego. Linki sponsorowane są, podobnie jak pozycjonowanie naturalne, wyświetlane po odpowiednim wpisaniu przez użytkownika hasła. Wyświetlają się one na samej górze, nad linkami organicznymi. Oznacza to więc, że z reklamą AdWords można spotkać się niemal codziennie, surfując po Internecie i korzystając z Google. Mogą to być jednak nie tylko linki, ale także na przykład bannery graficzne lub elastyczne, które takie, które dopasowują się do danej powierzchni reklamowej.

Różne klasyfikacje reklamy AdWords

Reklama AdWords w rzeczywistości jest klasyfikowana na wiele sposobów. Najbardziej popularny to taki, który uzależnia ją od tego, gdzie jest wyświetlana, jakie cele ma spełnić lub jaki budżet został na nią przeznaczony. Co więcej, uwzględnia się także jej rodzaj. Najbardziej szczegółowy podział uwzględnia jednak aż sześć typów kampanii, to jest:
– kampania produktowa;
– wideo typu stream;
– kampania uniwersalna, która promuje aplikację;
– sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową;
– tylko sieć wyszukiwania;
– tylko sieć reklamowa.

Zalety reklamy AdWords

Jeśli chodzi o AdWords reklamy tego typu są niezwykle popularne ze względu na swoje zalety. Można je bowiem w dowolnej chwili modyfikować, dopasowując na przykład do wielkości budżetu, aktualnej oferty i tym podobne. Co ciekawe, jest to też kampania bardzo skuteczna.

Podziel się z innymi!

Comments are closed.