Kalendarze na zamówienie – czy warto inwestować w taki gadżet?
Kalendarz na zamówienie z nadrukiem firmy to obecnie jeden z najciekawszych i najtrafniejszych sposobów, by niewielkim kosztem dotrzeć do szerokiej liczny odbiorców. Dlaczego warto zainwestować w taki gadżet? Jak wygląda jego personalizacja? Oto odpowiedź. Zapraszam poniżej. Naprawdę warto.
1. Elegancka forma reklamy
Kalendarze na zamówienie z nadrukiem to zdecydowanie atrakcyjniejsza forma reklamy dowolnej usługi lub firmy. Dzięki niemu można dotrzeć do szerokiej liczby odbiorców na rożnych targach, eventach czy festiwalach. Kalendarze na zamówienie z nadrukiem tworzone są całkowicie zgodnie z wymaganiami klientów – dlatego ich wygląd idealnie może współgrać z wizerunkiem i charakterem konkretnej firmy.
2. Podziękowanie za transakcję
Kalendarz na zamówienie z nadrukiem to również świetny sposób, by podziękować za współpracę klientom, kontrahentom lub współpracownikom. Świetnie się sprawdzą w różnego rodzaju zakładach usługowych czy firmach o różnorodnej działalności.
3. Wizerunek z firmy
Wielu pracodawców zamawia również personalizowane kalendarze na zamówienie dla swoich pracowników. Dlaczego? Taki gadżet może świadczyć o świetnym poziomie firmy oraz w ten sposób zbudować jej wizerunek jako takiej, która dba o każdy, nawet najmniejszy szczegół.
4. Zaprojektuj swój kalendarz
Elegancki, stylowy i najlepiej spersonalizowany kalendarz to zawsze trafiony prezent dla każdego – bez względu na okoliczność. Sami decydujemy, co ma na nim być napisane oraz co ma zawierać. To dobry gest szczególnie w kierunku osób prowadzących własne działalności i biznesy, które mają zazwyczaj sporo spraw do załatwiania. Dzięki opcji „Zaprojektuj swój kalendarz” dostępnej na stronach wielu drukarni można stworzyć zupełnie nowy, wyjątkowy i oryginalny produkt. Inwestując w dobry, niezwykle dobry i elastyczny materiał, który można wykorzystywać wielokrotnie, mając poczucie, iż nie jest on szkodliwy dla środowiska. Dodatkowo, personalizacja lub stworzenie na nich oryginalnych, estetycznych wzorów.
Czy warto tworzyć takie personalizowane gadżety? Zdecydowanie tak. To wizytówka dla każdej firmy oraz samego właściciela, który dba o tego typu szczegóły. Koszt tego typu kalendarza waha się od około 15 – 25 zł za sztukę, więc jest to niewielki wydatek na reklamę o tak dużej skali, która towarzyszyć może wielu pracownikom w tej branży.