Którą Symfonię wybrać? – krótki przegląd różnic pomiędzy programami

Którą Symfonię wybrać? – krótki przegląd różnic pomiędzy programami

Sage Symfonia to potężne oprogramowanie wspomagające funkcjonowanie firmy. Na rynku dostępne są różne wersje tego oprogramowania. Jaką wybrać? Która będzie najlepsza dla naszego przedsiębiorstwa?

Rozliczanie

Przede wszystkim należy spojrzeć na kwestię związaną z księgowością naszej firmy. Jeśli rozliczamy się za pomocą uproszczonej księgowości, to wtedy naszym wyborem będzie “Sage Symfonia Start 2.0”. W przypadku prowadzenia rachunkowości w sposób bardziej złożony skorzystamy z innego Symfonia programu.

Liczy się wielkość

Równie istotne jest to, jak dużą firmą zarządzamy. Jeśli liczy ona mniej niż pięćdziesięciu pracowników, to warto zainteresować się programem “Sage Symfonia”. A co, jeśli przekroczymy tę liczbę? Wtedy z pomocą przychodzi nam program Symfonia program o nazwie “Sage Symfonia ERP”. Oferuje on znacznie więcej funkcji, które są szczególnie przydatne przy w większych przedsiębiorstwach.

Zaawansowane kryteria

Oczywiście nie każdemu będzie odpowiadał dany Symfonia program. Czasem, jako właściciele mniejszego przedsiębiorstwa, będziemy potrzebowali bardziej zaawansowanych funkcji. Możemy się wtedy pokusić o zakupienie “Symfonii ERP”, mimo iż nie przekraczamy magicznej liczby pięćdziesięciu użytkowników. Ważne są przede wszystkim nasze potrzeby.

Podobna sprawa ma się jeśli chodzi o oferowane nam bezpieczeństwo baz danych. Poszczególnie wersje “Symfonii” różnią się od siebie stosowanymi rozwiązaniami. W wersji “ERP” jest używany, jako motor baz danych, Microsoft SQL. Jest on szybszy, bezpieczniejszy, wydajniejszy i bardziej elastyczny od zastosowanego w zwykłej “Symfonii” Pervasive SQL.

Ciekawym rozwiązaniem jest również program “Sage Symfonia 50cloud”. Pozwala on zarządzać procesami firmy, księgowością itp. w chmurze. Można korzystać z niego całkiem bezpiecznie z dowolnego miejsca. Oprócz tego jest on zintegrowany z Microsoft Office 365 Business Premium. Jest on idealnym rozwiązaniem dla osób często podróżujących i chcących zawsze trzymać rękę na pulsie, jeśli chodzi o zarządzanie.

Co wybrać?

Każdy z programów Symfonii różni się od siebie użytecznością, jak i ceną. Przydatna w wyborze może być rozmowa z konsultantami firmy Sage. Pomogą oni określić, jaki system z oferowanych będzie najlepszy dla naszego przedsiębiorstwa i w które należy zainwestować, aby najbardziej zwiększyć funkcjonalność.

Podziel się z innymi!

Comments are closed.