
Wizytówka w Google – potrzebna czy nie?
Wraz z rosnącą popularnością internetu i coraz większą cyfryzacją wszelkich dziedzin życia, coraz więcej małych przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy warto tworzyć wizytówkę w Google. To forma reklamy, która jest nie do przecenienia w obecnych czasach. Dlaczego?
Wizytówka w Google – lokalnie nie do przecenienia
Reklama, jaką daje Google Maps Firma jest nie do przecenienia. Dzięki niej, potencjalni klienci z danej okolicy widzą przedsiębiorstwo w swoich wynikach wyszukiwania. W znacznej większości przypadków, to właśnie firmy posiadające założoną i zweryfikowaną wizytówkę Google są wyświetlane w pierwszej kolejności.
Wizytówka Google daje ogromną możliwość pozyskania nowych klientów, a także utrzymania kontaktu z nimi. Dodatkowo, coraz więcej osób zwraca uwagę na opinie wystawiane przy wizytówce, dlatego warto zadbać, aby były one jak najlepsze i zachęcać klientów do ich wystawiania.
Przy założeniu, że miasto jest nieduże i w określonej branży działa pięć firm, a tylko dwie posiadają opcję, jaką jest wypełniona wizytówka w Google – największe szanse na pozyskanie nowych klientów mają właśnie one. Młodzi ludzie, a także coraz więcej osób starszych, aktywnie poszukuje niezbędnych informacji w internecie.
Google Maps Firma – ile to kosztuje?
Sama wizytówka google jest bezpłatna. Dopiero dodatkowe promowanie wiąże się z kosztami. Tego typu działalność lepiej jednak skonsultować ze specjalistami od pozycjonowania stron, aby upewnić się, że w tym konkretnym przypadku ponoszenie dodatkowych kosztów może przynieść zamierzone efekty.
Na etapie tworzenia wizytówki należy zwrócić baczną uwagę na poprawność umieszczanych danych. Ma to ogromne znaczenie w kilku aspektach. Pierwszym i najbardziej podstawowym jest fakt, że jeśli dane wzbudzą wątpliwości specjalistów Google, może zostać przeprowadzona weryfikacja.
Dodatkowo, poprawność danych wiąże się z niezwykle prozaiczną kwestią: jeśli błędnie podamy adres, nie będziemy prawidłowo wyświetlani potencjalnym klientom na mapach Google. To z kolei może doprowadzić do podjęcia błędnej decyzji w zakresie planowanych przez konsumenta działań.
Ogromne znaczenie ma również prawidłowe podanie danych kontaktowych, takich jak numer telefonu czy adres e-mail. Nie trzeba nikogo przekonywać, że te bardzo podstawowe kwestie pozwalają na ewentualne rozwianie wątpliwości czy zwykłe umówienie usługi klientowi. Błędnie wpisana cyfra w numerze kontaktowym może uniemożliwić takie działania.